DIFFERENCIÁLÓ PEDAGÓGIAI MÓDSZEREK 2.

A hátrányos helyzetű tanulók iskolai sikerességét elősegítő, befogadó szemléletet közvetítő, differenciáló pedagógiai módszerek alkalmazási feltételeinek megteremtése volt a célja a második pedagógus továbbképzésnek.

A foglalkozást Tóth Zsuzsanna Radnóti-díjas drámapedagógus, előadóművész, közművelődési szakértő vezette, melyen iskolánk három pedagógusa vett részt. Az előadó játékos feladatokat mutatott, amit a csoport tagjai végig játszottak. Csapatépítő játékok megismerésével mutatkozott be minden résztvevő. Koncentráció, memóriafejlesztő játékok következtek labdákkal. A kreativitás fejlesztését szolgálta a képsorozat kirakása. A logikai gondolkodás fejlesztésére összekevert verssorok helyes sorrendbe rendezése volt a feladat. Minden játék több képesség és készség fejlesztésére alkalmas, így minden tanítási órán és szabadidős foglalkozáson alkalmazható a kulcskompetenciák fejlesztésére. Oknyomozó riportot készítettünk, irodalmi mű felhasználásával képzeletfejlesztő játékot indított: Mi lehettem volna?

A lehetőségek töredékére tudott rámutatni az előadó a rendelkezésre álló idő alatt, amelyen mindannyian jól éreztük magunkat. Hasznos és használható tapasztalatokkal gazdagodva zártuk a foglalkozást.

Az előadó közvetlen, szimpatikus magatartásával jó hangulatot teremtett. További munkánk segítésére hasznos forrásanyagokat ajánlott.

KOMORÓ-DIFFERENCIÁLÓ PED2-1 KOMORÓ-DIFFERENCIÁLÓ PED2-2 KOMORÓ-DIFFERENCIÁLÓ PED2-3 KOMORÓ-DIFFERENCIÁLÓ PED2-4 KOMORÓ-DIFFERENCIÁLÓ PED2-5 KOMORÓ-DIFFERENCIÁLÓ PED2-6 KOMORÓ-DIFFERENCIÁLÓ PED2-7